معرفی اکسیس

ارسال شده توسط مسعود بیات <۲۸/۰۱/۱۴۰۰ ۰۸:۴۷ بعد از ظهر

کمپانی AXIS سوئد رهبر صنعت نظارت تصویری IP در جهان، اولین و موثرترین کمپانی در زمینه تحول سیستم های نظارتی آنالوگ به IP می باشد. محصولات این شرکت با تمرکز  بر تدابیر نظارت تصویری امن و هوشمند ، جهت انتقال تصویر از راه دور و دیگرتدابیر مبتکرانه ، راه را برای پیشرفت این تکنولوژی عظیم هموار نموده است.کمپانی AXIS درحال حاضر با تاسیس 51 شعبه در کشورهای مختلف جهان و استخدام 2139 نفر نیروی متخصص که بسیاری از آنها را محققین  برجسته و اساتید دانشگاههای معتبر جهان تشکیل می دهند حضوری فعال در صنعت نظارت تصویری جهان دارد.

 

کمپانی AXIS پس از سالها تلاش و تحقیق در سال 1996 موفق به تولید و ارائه اولین IP Camera در جهان گردید. تا کنون بیش از سه میلیون دستگاه دوربین تولید شده توسط این کمپانی مطرح، در نقاط مختلف سراسر جهان نصب و در حال بهره برداری است. در حال حاضر این کمپانی معتبر با تولید وارائه بیش از یکصد مدل مختلف دوربین بهمراه مجموعه کاملی ازتجهیزات جانبی، رتبه اول فروش دوربین در بخش دوربین های تحت شبکه و مجموعه دوربین های نظارتی را با در اختیار داشتن %33 ازسهم بازار جهانی، به خود اختصاص داده است. محصولات این کمپانی در 179 کشور جهان با همکاری بیش از شصت و پنج هزار نماینده تحت نظارت کمپانی AXIS ارائه می گردد. محصولات حرفه ای AXIS با بهره مندی از بالاترین  استانداردهای تولیدات اروپائی، بصورت رسمی دارای 3 تا 5 سال وارانتی رسمی در ایران بوده که این موضوع تائیدی بر کیفیت بالای محصولات وخدمات پس از فروش این کمپانی سوئدی می باشد.

.در رابطه با اکسیس میتوان با اطمینان گفت که این برند، برندی کاملا معتبر است. از نظر بسیاری از فعالان در زمینه سیستم های امنیتی چه در ایران و چه خارج از ایران اکسیس معتبرترین تولید کننده تجهیزات مداربسته جهان است.

اکسیس اولین تولید کننده دوربین های مدار بسته شبکه در جهان است. بازه محصولات این شرکت بیشتر شامل دوربین های مداربسته شبکه، نرم افزارهای نظارت تصویری و تجهیزات جانبی مرتبط با سیستم های مداربسته شبکه و محصولات کنترل دسترسی است.

مفهوم تجاری AXIS
مفهوم تجاری
 Axis ارائه محصولات و راه حل های هوشمند مبتنی بر شبکه است. تمرکز این شرکت در درجه اول بر روی رشد سریع بازار جهت راه حل های ویدیویی تحت شبکه است. به علاوه در این حیطه کاری ،Axis دارای موقعیت برجسته به عنوان تولید کننده پرینت سرورها می باشد. این محصولات عمدتا در برنامه های کاربردی شبکه برای سیستم های حفاظتی و نظارت از راه دور استفاده می شوند. این محصولات با ارائه راه حل نظارتی موثر، کاهش هزینه ها و افزایش انعطاف پذیری و عملکرد به عنوان نمونه در قالب سیستم های مقیاس پذیر، حداکثر رضایت مشتری را فراهم می آورند.

 




تعداد نظرات :0